TERMENI SI CONDITII
GENERALE DE VANZARE (
TCGV)
Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii,
servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie
Termenii si Conditiile.
1. Informatii administrator magazin online
(andrasallyart.ro)
, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. 48387977, cod fiscal F12/2309/23.10.2023
Livrarea produselor se face numai prin curierat sau prin
posta romana.Nu avem program de lucru cu clientii.
Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
- prin posta la
adresa de corespondenta:
- prin e-mail la
urmatoarea adresa: contact@andrasallyart.ro
- prin telefon la numarul: 0768310111
2. Acceptare TCGV
Administratorul va ofera accesul in magazinul online si
utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor
termeni si conditii. Prin accesarea,
utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date,
materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online,
dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii.
3. Drepturi de autor
- Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate
intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului andrasallyart.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fara
acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea
administratorului, fiind aparat de legea
dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si
industriala.
4. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate
Contract la distanta - orice contract încheiat între
administrator si cumparator în cadrul unui sistem de vânzari sau de prestare de
servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a
profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai
multor mijloace de comunicare la distanta, pâna la si inclusiv în momentul în
care este încheiat contractul.
- Accesarea site-ul andrasallyart.ro ,
se face in mod gratuit si simpla navigare in paginile acestuia nu este
conditionata de inregistrarea dvs. ca si utilizator..Pentru a beneficia de
serviciile puse la dispozitie de site-ul andrasallyart.ro , precum achizitionarea de produse oferite de acesta va
trebui sa va creati un cont de utilizator.Aceasta presupune acceptarea
prealabila de catre dvs. a TCGV . Aceste reglementari constituie baza
contractuala a raporturilor dintre utilizator si societate.
- Odata cu lansarea comenzii de pe andrasallyart.ro,
cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care
administratorul isi deruleaza activitatea.
- Prezentul contract la distanta intra in vigoare in
momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza
electronic (e-mail) sau sms.
TCGV andrasallyart.ro stau la baza contractului astfel
perfectat.
- Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda
neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
- Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite
spre vanzare de andrasallyart.ro sunt necesari urmatorii pasi:
- inregistrare dvs. ca utilizator pe andrasallyart.ro
-
identificarea si alegerea produselor
- lansarea
comenzii
- achitarea
acesteia in sistem ramburs sau prin plata online cu cardul
5. Preturi, modalitati de plata, modalitati de livrare,
facturare
- Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs,
contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in
mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari.
- Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de
operatori in momentul confirmarii comenzii.
- Plata se efectueaza in sistem ramburs adica plata la
primirea coletului sau prin sistem bancar prin ordin de plata, iar costul final
va contine pretul produsului comandat cu TVA inclus, pretul livrarii si daca
este cazul pretul timbrului verde in conformitate cu dispozitiile HG
448/2005.Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe andrasallyart.ro sunteti de acord cu forma de comunicare
telefonica sau prin e-mail prin care site-ul isi deruleaza operatiunile.
- In cazul in care alegeti ca metoda de plata transferul
bancar atunci comanda intra automat in stadiul de procesat.
- Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate din
magazinul de bijuterii online este de 2 - 5 zile din momentul confirmarii
comenzii, in intervalul orar 09:00 – 18:00, de luni pana sambata.
Produsele comandate vor fi livrate prin reprezentantul
firmei noastre sau prin curierat, intr-un ambalaj corespunzator.
Taxele percepute pentru livrari sunt urmatoarele:
TRANSPORTUL ESTE GRATUIT PENTRU TOATE COMENZILE DE MINIM 200 LEI IN TOATA TARA. PENTRU
COMENZI SUB LEI SE PERCEPE TRANSPORT.
Se livreaza in toata tara, prin intermediul firmelor de curierat . Taxa de livrare este fixa indiferent de localitate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la tel.0768310111 sau contact@andrasallyart.ro
6. Stocuri, Garantii, Returnare
6.1. STOCURI
Produsele sunt disponibile in stoc dar pot exista situatii
de out of stock (stoc zero) pentru cele cu miscare lenta. In functie de
solicitari, se asigura refacerea stocurilor. Clientii sunt informati corect,
conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate
inainte de confirmarea comenzii.
Toate produsele afisate pe site-ul magazinului online andrasallyart.ro se pot aduce in baza unei comenzi, in functie de disponibiltatea stocului
furnizorilor.
6.2. GARANTIE
Produsele cu livrare fizica (prin curier) sunt originale,
sigilate (in forma in care provin de la parteneri) si insotite de factura
fiscala, chitanta (eliberata de administrator sau de firma de curierat) si dupa
caz certificat de garantie (pentru produsele care necesita garantie).
6.3. DESCRIEREA SI
RETURNAREA PRODUSELOR
andrasallyart.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se
poate de precis. Pozele produselor afisate pe site sunt cu titlu informativ.
Daca un produs oferit de andrasallyart.ro este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe site, il puteti returna respectand prevederile politici de returnare a produselor a site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul
ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen
de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de
la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei
nr.34/2014.
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept
aveti urmatoarele obligatii:
- de a returna
produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, sigilat. Produsele cumparate nu au voie sa aiba semne vizibile de purtare, de pete de etichete rupte. Daca produsul cumparat nu este intact atunci nu se poate returna. Consumatorul
suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor in caz de
razgandire fara ca produsul sa fie deteriorat. În cazul contractelor în afara
spatiilor comerciale, în cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul
consumatorului la momentul încheierii contractului, administratorul preia
produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor au fost deteriorate
sau daca a primit consumatorul produsul gresit. Returul dvs. trebuie sa ajunga
la adresa Str Mihai Viteazau nr.17, Dej, judetul Cluj.
- de a returna produsul
cumparat in stare de functionare, nedeteriorat in starea in care a fost livrat.
Produsul se va returna cu curier Sameday - in caz de locatii care nu are acoperire Saemday. Costurile in caz
de primit produs deteriorat sau produs diferit decat cel comandat o sa fie
suportate de Andra Sally Art s.
6.4. POLITICA DE
RETUR
Obligatiile care revin furnizorului în cazul retragerii
(1) Furnizorul ramburseaza toate sumele pe care le-a
primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile
livrarii, fara întârziere nejustificata si, în orice caz, nu mai târziu de 14
zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a
consumatorului în conformitate cu art. 11.
(2) Furnizorul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1)
folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru
tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care consumatorul a fost de acord
cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea în sarcina
consumatorului plata de comisioane în urma rambursarii.
(3) Fara a aduce atingere alin. (1), furnizorul nu este
obligat sa ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales
în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de
profesionist.
(4) Cu exceptia cazului în care furnizorul s-a oferit sa recupereze el însusi produsele, în cazul contractelor de vânzare, furnizorul poate amâna rambursarea pâna la data receptionarii produselor care au facut obiectul vânzarii sau pâna la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiata.
(5)Potrivit art.16 din OUG nr. 34/2014, produsele realizate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu se supun returului. Asadar, comenzile personalizate realizate la cerere nu pot fi returnate.
Obligatiile consumatorului în cazul retragerii:
(1) Cu exceptia cazului în care furnizorul s-a oferit sa
recupereze el însusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le
înmâneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa
receptioneze produsele, fara întârziere nejustificata si în decurs de cel mult
14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de
retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca
produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de
14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de
returnarea produselor, cu exceptia cazului în care furnizorul accepta sa
suporte acele costuri sau în care furnizorul nu a informat consumatorul ca
aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara
spatiilor comerciale, în cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul
consumatorului la momentul încheierii contractului, furnizorul preia produsele
pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod
normal prin posta.
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveste
diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de
ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si
functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie
descurajanta pentru consumator în a-si exercita dreptul de retragere.
Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea
valorii produselor în cazul în care furnizorul a omis sa îl informeze cu
privire la dreptul de retragere
(4) Furnizorul trebuie sa poata face dovada diminuarii
valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru
determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
(5) Atunci când consumatorul îsi exercita dreptul de
retragere dupa transmiterea cererii, consumatorul plateste furnizorului o suma
proportionala cu ceea ce s-a furnizat pâna la momentul în care consumatorul a
informat furnizorul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport
cu acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita
furnizorului de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit
în contract. Daca pretul total este excesiv, suma proportionala este calculata
pe baza valorii de piata a ceea ce s-a furnizat.
Ce este o reclamatie / sesizare?
“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau
propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean
sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si
institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate
ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor
nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si
regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”,
conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de
solutionare a petitiilor.
7. Program de lucru, livrari, termene
- Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate
fizic prin curier sau prin posta
- Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 2- 5
zile din momentul confirmarii comenzii,
in intervalul orar 09:00 – 18:00, de luni pana sambata.
- Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat
rapid/posta romana- serviciu externalizat deci independent de administrator.
8. Obligatiile cumparatorului
- sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre
entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii
comenzilor;
- sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de
14 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat administratorului;
- sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata
cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la
dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.
9. Obligatiile vanzatorului
- sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin
e-mail sau sms ori telefonic.
- sa livreze produsele in cel mult 2-5 zile de la
confirmarea comenzii.
- sa utilizeze datele personale colectate de la
clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte
integranta din TERMENI SI CONDITII.
10. Politica de confidentialitate
- Administratorul nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza
sub nici o forma adresa dvs. de e-mail, cu care v-ati creat cont sau v-ati
abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul
dvs. explicit.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera
circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004
privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in
sectorul comunicatiilor electronice, administratorul are obligatia de a
administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate,
datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei
dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea
comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii
necesare dezvoltarii serviciilor oferite.
- Administratorul colecteaza, de la clientii sai date cu
caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte
date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul
furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise
online pe
- Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de
catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing ai
administratorului si companiilor de curierat.
- Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de
acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti
prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea
acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere
scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut
dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va
rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive
legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite
prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile
financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare,
aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu;
orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara
nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de
marketing direct.
Cookie-uri - sunt fisiere text, controlate de browser-ul de
internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea
site-uluiandrasallyart.ro, acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze
cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea
anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de
incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi
retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de
referinta, daca este cazul. andrasallyart.ro poate fi utilizat, in anumite limite,
si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a
oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute,
instrainate sau inchiriate unei terte parti.
11. Litigii
TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV) se supun
legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are
efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la
instanta judecatoreasca a Tribunalului din localitatea in care firma isi are
sediul.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti
termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului
dedicat de contact sau la adresa de email contact@
Vancea-Mihalcea Andra-Sally PFA cu sediul social în Dej, jud. Cluj , Str. Mihai Viteazul nr.17 ,înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. 48387977, cod fiscal F12/2309/23.10.2023